header-photo

KOMPANIJOS “BEGA” PLĖTROS PROJEKTAS PRIPAŽINTAS PRIORITETINIU

Balandžio 10 dieną posėdžiavusi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtros taryba tarp kitų projektų pripažino, kad prioritetiniu vertinamas ir jūrų krovinių kompanijos “Bega” teritorijos šiaurinės dalies vystymo projektas.

Šis projektas reikalauja mažiausiai valstybės lėšų – apie 18,5 mln. litų. Siekiama, kad kompanijos “Bega” ir uosto direkcijos investicijos bei darbai vyktų paraleliai, darniai, kad nauji terminalai galėtų kuo greičiau aptarnauti laivus prie naujųjų krantinių.

Pasak kompanijos “Bega” generalinio direktoriaus Aloyzo Kuzmarskio, šiaurinėje teritorijos dalyje planuojami terminalai ir sandėliai neįtakos krovos darbų gamtosauginių aspektų.

“Mes projektuojame terminalus ir sandėlius, kurie daugiausia bus skirti žemės ūkio produktų, birių trąšų, skystų produktų, cemento, medienos, maisto pramonės žaliavų perkrovimui. Kompanijos specialistai kruopščiai modeliuoja krovinių srautus, mes atidžiai tiriame pervežimų rinkos poreikius, todėl pasirinkome būtent šį krovinių segmentą. Beje, toks pasirinkimas – gamtosauginiu požiūriu neskausmingas nei miesto aplinkai, nei Kuršių nerijai ir marioms. Apie 98 proc. visų krovinių į uostą ir iš jo keliaus geležinkeliu, kompanijos veikla neturės įtakos miesto autotransporto sistemai. Įgyvendinus “Begos” plėtros planus mes sukursime dar apie 200 naujų darbo vietų. Šalyje plinta bedarbystė, o mes jau ieškome jaunų, gabių specialistų, aktyviai dalyvaujame aukštųjų mokyklų rengiamose karjeros mugėse”.

Pastačius naujus terminalus “Begoje” kasmet būtų galima papildomai perkrauti iki 4 mln. tonų krovinių.

2008 m. “Bega” perkrovė kiek daugiau nei 3 mln. t krovinių, kurių didžiausią dalį sudarė trąšos.

Grįžti į naujienų sąrašą