header-photo
post-76

KJKK „BEGA“ TOBULINA ADMINISTRACIJOS IR PADALINIŲ STRUKTŪRĄ

Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega“ įgyvendinama investicinė plėtros programa atnešė permainų ir Kompanijos administracijos bei padalinių struktūroje. 

Nuo birželio 30 d. į užtarnautą poilsį išlydimas ilgametis Geležinkelio tarnybos vadovas Vytautas Gudinavičius, kompanijoje dirbęs nuo 2000 metų. Naujuoju šios tarnybos viršininku nuo liepos 1 d. skiriamas Šarūnas Juodelis, buvęs V. Gudinavičiaus pavaduotojas.

               V. Gudinavičius kompanijos "Bega" Geležinkelio tarnybai vadovavo 12 metų 

Birželio 1 d. įsigaliojo Kompanijos generalinio direktoriaus įsakymas, pagal kurį įsteigta nauja – Gamybos direktoriaus – pareigybė. Gamybos direktoriumi paskirtas buvęs Krovos komplekso viršininkas Stanislavas Lamakinas. Buvęs Krovos darbų komplekso viršininko pavaduotojas Rytis Rutkauskas paskirtas Trąšų, cheminių medžiagų ir žaliavų terminalų vadovu, o kiek ankstesniu įsakymu buvęs pamainos viršininkas Viktoras Krivenko paskirtas naujojo Universalaus žemės ūkio produktų eksporto-importo terminalo vadovu.

                        Krovos darbų kompleksui vadovavusiam S. Lamakinui (kairėje) patikėtos atsakingesnės - Gamybos direktoriaus - paregos

Taip pat nuo birželio 1 d. buvusiam vadybininkui Ričardui Lekšui patikėtos Agentavimo grupės vadovo pareigos, o buvę Aliejaus ir MEG terminalų bei Inertinių medžiagų terminalo vadovai Aidas Zorys bei Vitalis Lenkauskas pervesti į ekspeditorius. Minėtų terminalų vadovų pareigybės panaikintos.

Struktūriniai pertvarkymai susiję su KJKK „Bega“ įgyvendinama investicine plėtros programa iki 2020 m., kurios metu uostinei veiklai pritaikoma iki šiol pagal tiesioginę paskirtį nepanaudota 13 ha ploto teritorija šiaurinėje kompanijos dalyje. Statant naujus terminalus, šioje teritorijoje  planuojama išplėsti birių trąšų, mineralinių medžiagų, cemento, žemės ūkio produktų ir kitų birių krovinių krovos pajėgumus, taip pat sukurti sąlygas teikti birių produktų taravimo ir distribucijos paslaugas. 

2012 m. I ketvirtį KJKK „Bega“ baigė pirmojo minėtos programos objekto – Universalaus žemės ūkio produktų eksporto-importo terminalo sandėlio statybą ir sėkmingai atliko bandomuosius krovos darbus.

Pilnai pradėti eksploatuoti terminalą planuojama 2012 m. II pusmetį, po to, kai bus baigti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos užsakymu atliekami krantinių Nr. 66-67 rekonstrukcijos ir 66a-67a (pirso) statybos bei akvatorijos gilinimo iki 14,5 m projektai. Šie nauji infrastruktūros parametrai Kompanijai leis priimti ir aptarnauti laivus iki 80.000 DWT, o Kompanijos lėšomis įrengti nauji sandėliavimo plotai ir našios krovos technologijos leis pasiekti papildomą  2,5 mln. t metinį pajėgumą, taip pat - įgyvendinti visavertes paskirstymo uosto (HUB) funkcijas, priimant birią žemės ūkio produkciją didelio tonažo laivais, perkraunant ją į mažesnius laivus ir išskirstant į kitus Baltijos uostus.

Planuojama, kad įgyvendinus visą numatytą Kompanijos plėtros programą iki 2020 m., bendras kompanijos „Bega“ krovos potencialas pasieks 8,5-10 mln. t, tai yra maždaug 2,5 karto viršys 2011 m. rezultatą. Todėl jau dabar imamasi priemonių užtikrinti savalaikį ir kokybišką planuojamų naujų krovinių srautų aptarnavimą.

Grįžti į naujienų sąrašą