header-photo
post-24

2015-ŲJŲ PRADŽIA – REZULTATYVI

Pirmąjį 2015 metų mėnesį, palyginti su pernykščiu sausiu, kompanija „Bega“ augino krovą visuose pagrindinių krovinių segmentuose: trąšų, mineralinių medžiagų, birių žemės ūkio produktų.

Birių ir skystų trąšų bei mineralinių inertinių medžiagų per lyginamąjį laikotarpį krauta vidutiniškai  15-20 proc. daugiau.

Toliau įspūdingais tempais auga birių žemės ūkio produktų krova: vien per šių metų sausį jų jau perkrauta apie 100 tūkst. tonų, t.y. beveik dvigubai daugiau nei tuo pačiu metu pernai. Tiesa, 2014 m. derliaus grūdų eksporto sezono įkarštis po truputį slūgsta. Per patį jo piką - rugsėjo-gruodžio mėnesiais - vidutiniškai buvo kraunama po 200-300 tūkst. t birių žemės ūkio produktų, o 2014 m. spalį buvo pasiektas didžiausias rezultatas per visą įmonės istoriją – beveik 400 tūkst. t birių žemės ūkio produktų per vieną mėnesį.   

Sąlygos tokiam augimui buvo sudarytos nuoseklių investicijų bei glaudaus bendradarbiavimo su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija infrastruktūrinių parametrų gerinimo klausimais dėka. 

Dėl 2014 m. įvestų naujų infrastruktūrinių ir gylio parametrų prie kompanijos „Bega“ krantinių, Klaipėdos uosto kapitono sprendimu, buvo patvirtintos didesnės maksimalios laivų grimzlės. Tai dar labiau padidino 2012 m. pastatyto KJKK ”Bega” Universalaus žemės ūkio produktų eksporto-importo terminalo pajėgumą ir galimybes priimant bei aptarnaujant „Panamax“ ir „Post Panamax“ tipo laivus. Grūdų eksportuotojai įvertino naujai atsivėrusias galimybes pakrauti didelio tonažo laivus tiek, kad jų nebereikėtų papildomai krauti kitur, kaip dėl grimzlės apribojimų Klaipėdos uoste būdavo anksčiau, ir sėkmingai jas panaudoja.

Tuo metu „Bega“ tęsia uostinės infrastruktūros bei terminalų plėtros programos  įgyvendinimą.

Šiuo metu Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija atlieka „Begos“ naudojamų krantinių Nr. 67-68 rekonstrukciją (darbai pradėti 2014 m.). Viso projekto trukmė – daugiau nei 2 metai, tačiau jau šį rudenį bus baigtas pirmasis etapas. Tai leis sudaryti realias sąlygas priimti visiškai naujų parametrų laivus ir, įgyvendinus šių krantinių užnugaryje veikiančio birių krovinių importo-eksporto terminalo plėtrą, 30 proc. padidinti jo pajėgumus.

Taip pat šiemet bus atliekama šiaurinės KJKK „Bega“ teritorijos dalies geležinkelių rekonstrukcija, iš viso bus rekonstruota apie 3 km vidaus geležinkelių. Bus padidinti birių produktų sandėliavimo pajėgumai žemės ūkio terminalo komplekse. Planuojama užbaigti ir skystų produktų rezervuarų parko plėtrą, pastatant naują talpyklą.

Grįžti į naujienų sąrašą